USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Toimitustiedot

Mitä toimitustapoja tuotteille on?

Tilauksesta toimitetaan tilausvahvistus antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Vahvistusviestissä löytyy linkki, josta pääsylipun voi ladata ja tulostaa.

Miten kauan toimituksessa kestää?

Vahvistusviestin pitäisi tulla sähköpostitse heti, kun maksu on suoritettu. Varmistathan, että se ei ole joutunut roskapostikansioon. Lippu on ladattavissa vahvistuksen linkistä aina tapahtumaan saakka.

Maksaminen

Onko maksaminen kaupassa turvallista?

Kyllä. Maksupalvelu on ulkoistettu Checkout Finland Oy:lle, joka on 100% OP:n omistama tytäryhtiö. 

Mitä maksutapoja on käytössäni?

Valittavissasi ovat seuraavat maksutavat:

– Kaikkien pankkien maksupainikkeet
– Visa- ja Mastercard-kortit
– Lasku- ja osamaksupalvelut
– Pivo-, MobilePay- ja MasterPass-mobiilimaksutavat

Oma tilini

Mitä tarkoittaa Oma tilini?

Mikäli rekisteröidyt lippukaupan asiakkaaksi, näet sieltä omat tilauksesi, voit päivittää tietojasi, vaihtaa salsanasi, sekä voit hallinoida laskutus- ja toimitusosoitteita.

Mihin tietojani käytetään?

Tietojasi käytetään vain laskutettaessa ja toimitettaessa tuotteita. Emme luovuta tietojasi kolmansille osapuolille, emmekä markkinoi sinulle vastoin tahtoasi. Kauppa ei myöskään käsittele esimerkiksi maksutietojasi, vaan saamme ainoastaan tiedon onko maksu suoritettu. Lisää tietosuojasta: https://www.suurkonsertti.fi/privacy-policy.